مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 22:352023-07-27ورزشي

اهدای مدال قهرمانی پارالمپیک جهانی به خانواده شهید ابوالفضل بهرام پور


سجاد محمدیان نایب قهرمان مسابقات پارالمپیک جهان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت ابوالفضل بهرام پور، مدال پرافتخار خود را تقدیم این شهید امنیت کرد.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان گفت: سجاد محمدیان نایب قهرمان مسابقات پارالمپیک جهان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت ابوالفضل بهرام پور، مدال پرافتخار خود را تقدیم این شهید امنیت کرد.

سردار یحیی الهی پنجم مرداد ماه با حضور در منزل شهید مدافع امنیت شهید ابوالفضل بهرام پور ضمن تسلیت ایام سوگواری آل الله و تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان و ورزشکاران و پهلوانانی که در این مراسم حضور دارند، اظهار کرد: این ایام که متعلق به سید الشهدا(ع) و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و ما شیعیان و پیروان اهل بیت درس گرفته از مکتب آقا امام حسین (ع) هستیم و این جوشش و درس گرفتن در بین آزادمردان و جوانان و پهلوانان قطعا یک رنگ و بوی خاصی دارد.

وی گفت: امروز درجمع خانواده معظم شهید بهرام پور حضور پیدا کردیم تا ضمن تکریم، یادی کنیم از شهدا، ما هر چه داریم مدیون شهداییم، اگر جایگاهی، نام و نشانی داریم، امنیت و آرامشی داریم مرهون خون این عزیزان است و بالاترین درسی که از مکتب آقا امام حسین (ع) می توانیم بگیریم درس از خود گذشتگی، ایثار و شهادت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای مدال قهرمانی پارالمپیک جهانی به خانواده شهید ابوالفضل بهرام پور

اهدای مدال قهرمانی پارالمپیک جهانی به خانواده شهید ابوالفضل بهرام پور